W trudnościach z pracą

W TRUDNOŚCIACH ZWIĄZANYCH Z PRACĄ ALBO INNYCH PROBLEMACH EKONOMICZNYCH

W imię Jezusa Chrystusa, przez Jego Najdroższą Krew, przelaną za całą ludzkość, za najmocniejszym wstawiennictwem Maryi Dziewicy i wszystkich świętych Archaniołów a szczególnie św. Michała Archanioła, wszystkich Świętych Aniołów i wszystkich Świętych wśród nich św. Franciszka, św. Ojca Pio, rozkazuję i nakazuję wszystkim zastępom złych duchów nędzy, wszystkim duchom nieczystym upadku i zadłużenia, wszystkim duchom zniszczenia i samozniszczenia, wszystkim duchom nienawiści i zemsty żeby natychmiast odeszły ode mnie, od mojej pracy, od mojej kariery zawodowej, od mojego domu, od moich oszczędności, od moich pieniędzy, od mojego życia, od moich uczuć, od mojego zdrowia – i żeby nie wracały nigdy więcej. Rozkazuję i nakazuję to w Imię Jezusa Chrystusa.


W imię Jezusa Chrystusa, przez Jego Najdroższą Krew, przelaną za całą ludzkość, odbieram wszelką przestrzeń umysłową, duchową, fizyczną, która została oddana szatanowi i jakiejkolwiek innej sile demonicznej i diabelskiej przeze mnie bądź przez moich krewnych, poddaję ją działaniu mocy Krwi Jezusa Chrystusa. Duchu Święty, spraw, aby Krew Jezusa spłynęła na mnie jak rzeka uwolnienia, żeby przerwała i zerwała każde związanie ze złem, wszelki rozkaz i bodziec demoniczny i magiczny. Duchu Święty, proszę Cię o to przez wstawiennictwo Maryi Dziewicy.

Spraw, aby Krew Jezusa spłynęła na mnie, do wnętrza mojego żołądka, do mojego przewodu pokarmowego, do każdego organu mojego ciała. Aby został uzdrowiony i uwolniony od wszystkiego tego, co nie jest jednością z Tobą. Uwalniaj mnie od wszelkich duchów nieczystych, od wszelkiego przekazywania odwetu, urazu, przemocy, oszustwa, zazdrości. Uwolnij mnie od wszelkiego ducha rozgoryczenia, poczucia żalu wobec innych i żalu do siebie samego.

Jezu Chryste, dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych, Ty jesteś Bogiem. Przyjdź i przynieś nam Twój pokój, Twoje życie, ponieważ Ty jesteś Panem Życia i nieskończonego Miłosierdzia. Miłujemy Cię, uwielbiamy Cię, Chcemy żyć Twoim życiem, Twoim pokojem, Twoją radością. Dziękuję Ci Panie Jezu, uwielbienie i chwała Tobie.  Miłości moja, Jezu, Boże, dziękuję, bo Ty zwyciężyłeś.


 

W imię Jezusa Chrystusa, za wstawiennictwem Maryi Dziewicy i wszystkich Świętych Archaniołów a szczególnie św. Michała Archanioła, wszystkich Świętych Aniołów i wszystkich Świętych, zdejmuję i rozwiązuję, zrywam i niweczę wszystkie następstwa okultyzmu i mediumizmu, wszelkie związki mentalne i telepatyczne, które zawarłem poprzez myśl, słuch i słowo, poprzez otwieranie się na jogę, zen, reiki, czakramy i przez wszystkie inne dyscypliny wschodnie a także każdy rodzaj ezoteryzmu przez nekromancję i spirytyzm, które mnie oddaliły od Boga. Zdejmuję i gładzę je w Imię Jezusa Chrystusa.

Single Post Navigation

Skomentuj

