Oddanie życia Jezusowi

ODDANIE SWOJEGO ŻYCIA JEZUSOWI
słowem i na piśmie

Przepiszmy na kartkę modlitwę oddania się Jezusowi i wyrzeknijmy się zła.
Codziennie odmawiajmy tę modlitwę na głos a Jezus Miłosierny przemieni i uzdrowi nas, nasze małżeństwa, nasze rodziny.

Panie Jezu Chryste, pełen Miłości i Miłosierdzia dla nas.
Uwielbiam Cię i błogosławię, wierzę i ufam.
Z miłości do Ciebie wyrzekam się szatana i wszelkiego zła.
A ogłaszam Cię wobec Aniołów i ludzi Panem i Królem mojego serca oraz całego życia od poczęcia aż do śmierci.
Panie mój pokornie Cię proszę uwolnij mnie od zła, uzdrawiaj moje serce, umysł, ciało, moją rodzinę.
Wskrześ moje duchowe i doczesne życie, uświęcaj i odnawiaj mnie abym stał się świętym, Twoim wiernym uczniem.
Daj mi przez serce Maryi, abym w obecności Ducha Świętego głosił słowem i życiem Twoją Miłość i Miłosierdzie. Amen


W Bogu mam wszystko mam pracę, mam pieniądze On ma rozwiązanie w tej sytuacji, w której ja jestem. Przyjmuję to rozwiązanie, które ma Bóg, tę drogę którą On Bóg przygotował dla mnie a jest ona najlepsza, jest tam praca i jest tam godziwe wynagrodzenie, które zapewni mi wszystko na tej ziemi co jest mi potrzebne do życia, do utrzymania mojej rodziny, zapłacenia podatków, rachunków.

Boże przyjmuję tę drogę zgodnie z Twoją a nie moją wolą. Amen

Single Post Navigation

2 thoughts on “Oddanie życia Jezusowi

  1. Krzysztof on said:

    Boze, Panie Jezu Panie moj, miejlitosc nad moim synem Jakubem, wyciagnil go z sidel szatana, alkoholu, narkotykow, dopomoz nam Amen

    Lubię to

Skomentuj

